Deklaracja dostępności dla strony internetowej www.fdpp.com.pl
Fundacja dla Pokoleń Przyszłości zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności
ma zastosowanie do Fundacja dla Pokoleń Przyszłości
– Data publikacji strony internetowej: 06.02.2024
– Data ostatniej istotnej aktualizacji: 09.02.2024.
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia
2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych
podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń
wymienionych poniżej:
– Formularz zapisów nie ma etykiet tekstowych powiązanych z polami i
może być problematyczny dla osób, które korzystają z czytnika ekranu. Możesz skontaktować się z nami, pisząc na adres e-mailowy lub dzwoniąc do nas. Dane teleadresowe są obok formularza kontaktowego.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji: 06.02.2024
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 09.02.2024
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez
podmiot publiczny.
Skróty klawiaturowe
Na tej stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Na tej stronie internetowej są problemy, które wynikają z niespełnienia wymogów dostępności cyfrowej?
Zgłoś to do Alicji Rżysko-Komosa,
e-mailowo: kontakt@fdpp.com.pl
lub telefonicznie: +48 732 121 988.
W zgłoszeniu podaj:
– swoje imię i nazwisko;
– swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail);
– dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny element lub
treść;
– opis, na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści według Twojego zgłoszenia, zaproponujemy Ci dostęp do nich w
alternatywny sposób.
Jeżeli nasze działania nie będą dla Ciebie zadowalające, możesz zgłosić skargę do Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego.
Jeżeli nadal będziesz mieć uwagi do naszych działań związane z dostępnością cyfrową, możesz zgłosić je do Rzecznika Praw Obywatelskich.